Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Malin Lundberg - 31 mars 2008 07:55

tidigt är jag på skolan idag.. de va meningen att jag skulle komma lite tidigt så jag hann sitta lite och kolla bloggar osv, MEN INTE SÅ HÄR TIDIGT!!! de va tänkt att jag skulle ta bussen, då hade jag varit här 50 min senare. Men naturligtvis så regnade de och då hade jag inte någon större lust att stå ute och vänta på bussen så jag åkte med mami .

Men, men.. inte mkt att göra åt nu :P

har precis kollat färdigt alla bloggar och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ringa Zandra och kolla om hon är vaken kanske ?:) I lördags for jag och ted till pappa ju, hade jättetrevligt. åt pizza och pratade en massa. De va ett tag sedan jag pratade med pappa på de viset så de va jätteroligt! Jag packad ihop grejorna på mitt rum hos honom också, inför flytten . Så nu är det bara att hämta upp de. I söndags for jag och ted till birsta. Köpte nå lampor och kollade efter en micro, men hittade inte nån .

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, eller ja. de är ju massa skola fram till klockan 16. :S så jag åker nog hem efter de. skulle behöva gå en sväng på stan och kolla efter en present till Zandra som fyller år på torsdag :) Aaah, det är så svårt att köpa presenter. Till Jannice är de lätt för hon har alltid en 3 meter lång önskelista:P men resten då ? haha. jag hittar nog på nåt.

Och eftersom att Zandra fyller år på torsdag så blir de kalas på Fredag !:D Ska äte på biteline och sedan blire väl singstar eller nåt trevligt. Längtar som tusan !:)


Jag har beställt lite grejor från jotex nu som jag väntar på . Bla. påslakarn, örngott, badlakarn osv.. Har beställt en dörrmatta också, :D De står,  Oh shit, not you again, på den :)

jaja, nu ska jag försöka få tag i Zandra!


Ha en bra dag

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards