Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Malin Lundberg - 12 mars 2008 20:49

Trött som en gris !!!! Känner mig lite smågrinig och skulle egentligen bara vilja ligga och sova. Men om jag lägger mig nu kommer jag inte vara nå pigg imorgon. Sover alldeles för mycket ! Andra sover för lite, jag sover för mycket , haha :P

Jaja, ska lägga mig på soffan en stund iallafall :)

Av Malin Lundberg - 12 mars 2008 14:24

Då va de avklarat. Redovisningen som gjort mycket oro och tjafs i vår grupp är över. Och det gick riktigt bra kan ja lova. Allt gick som på räls :) Är hur nöjd som helst, de såg lärarna också! De va också några elever som sa att det va bra och den bästa redovisningen . Så de är ju jätteroligt, de va inte alls så hemskt som jag trodde att det skulle vara. Men tack vare de effektiva arbetet igår.  Tack alla projektlettland tjejer, alla gjorde bra ifrån sig och vi lyckades verkligen .. :)

Nu har en stor sten ramlat av mig, förut va allting så jobbigt men nu känner jag mig 10 kg lättare av oro .


Har precis plockat undan lite, såg förjävligt ut här. Orkade inte plocka undan igår när jag kom hem och hann inte heller plocka undan i morse .

Ska åka till Patrik med Alex och Ted sedan :)

Måste börja packa lite smått inför fjällresan på måndag också. All packning ska till skolan på fredag !:/ Och jag har inte ens alla grejor än !!men, men. de ordnar sig :)

Nu ska jag dricka lite cola och lyssna på musik, vara stolt över mig själv och mina underbara vänner som gjort så bra ifrån oss idag ..


Ha en bra dag, även om det regnar:D

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 12 mars 2008 07:06

Sitter och är skitnervös inför dagens PA redovisning ! Några började redovisa igår och idag är det våran tur :D Satt hemma hos Sandra till halv elva igår kväll och förberedde. Så nu är jag dötrött, ögonen svider :( Men jag ska dricka lite cola nu innan Malin hämtar mig så jag vaknar till ! Börjar inte förrän 10 idag, men vi måste hem till Sandra och fixa med de sista. Jag tror nog att det kommer bli en riktigt bra redovisning. Känner på mig de, Vi jobbade på bra igår också så de är inte speciellt mycket kvar :)

Hade så jäkla roligt igår, va först och åt lite mat efter skolan för att vi skulle orka hålla oss vaken. Sedan gick vi till clas ohlsson och köpte färgpatroner till skrivaren och lite mer saker. Upp till Johanna med Sandra jobbade och började lite smått med PA där. Satt och pratade en massa och hade trevligt. Sedan gick vi bort till Sandra. Skrev ut massa bilder osv. Haha, alla va så jäkla trötta och allt vart fel så fort någon sa något ! HAHA, skrattade så jag hade kramp i magen :P

Så underbara människor, ringde och sjöng för matilda som fyllde 20 igår också! GRATTIS PÅ HENNE .

For hem runt halv elva, sov.. Och nu är jag uppe, med tuppen som vanligt. Väntar på Malin som kommer vilken sekund som helst så egentligen har jag inte tid att skriva blogg, men jag fick en känsla av att jag måste göra de. Annars har ju inte Jannice något att läsa idag på jobbet ;P


Idag ska jag låna skidor inför fjällresan på måndag. Och sedan ska jag umgås med Älsklingen och Alex :) De ska bli trevligt. Har aldrig tråkigt med dom, händer alltid något roligt !

Jaja, nu måste jag göra mig klar och packa ihop mina grejor ..

 Lycka till med PA redovisningen mig själv :D


Ha en bra dag.

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards