Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Malin Lundberg - 14 mars 2008 07:59

Också snöar det igen, att det aldrig tar slut . ena dagen är det 7+ och man börjar få hopp om att våren är tidig ! Sedan så vräker snön ner. Jag håller på att bli galen ! Jävla skit snö .. Jag vill ha sommar nu, slippa bry sig om man kommer frysa om man inte tar på sig den där tjockaste tröjan eller vantarna som man tappar bort stup i kvarten ! Jaja, klarar mig väl ett tag till med snö, är bara så jävla avundsjuk på mamma och kjell som är i usa och myser på i värmen :P Mamma skickade ett sms igår, det var MINST 25 grader och klarblå himmel . Då va dom på väg ner till någon strand ! Själv så sitter jag här och gruva mig för att ens gå ner i garaget och hämta en korvring i frysen !


Nu sitter jag och lyssnar på Bonnie Tyler och läser bloggar, en bra start på en förhoppningsvis bra dag ! Är på ganska bra humör trots snön ! Ska snart packa inför fjällresan på måndag. ska lämna grejorna på skolan idag . Men jag vet inte riktigt om jag har lagt fram allt som ska med så jag väntar till MallaB kommer och kollar vad som saknas :P jag har ju ingen packlista, iofs har sandra skickat listan på msn men jag vet inte om jag fick med allt.

Igår så gjorde jag inte spec. mycket, sov mest .. Va och köpte vantar osv inför måndagen . Umgicks lite med Alex och Ted också . Jo, just ja ! Vi va och kollade på en lägenhet. Planlösningen va fin, men den skulle ju behövas TOTALRENOVERAS, de enda som va bra va väl golvet i sovrummet :P Så jag tror att vi dissar den. Ska kolla på en hyresrätt i njurunda idag klockan 9.45 .

Hittade en lägenhet i kvissle i morse som såg himla fin ut. En 1:a på 51kvm . Renoverad nov. 07 . Så vi kanske ska kika på den :)


Ne, nu måste jag börja klä på mig. Klev upp 6.30, nu är klockan 8.08 och jag har inte gjort nåt alls :P haha, vet inte vad jag gör med all tid, den bara försvinner !


Ha en bra dag

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards