Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Malin Lundberg - 22 mars 2008 19:15

Vet inte alls vad som blivit med mig.. Kommer inte på något alls att skriva i bloggen !:(

Eller jag kan ju säga så mycket som att jag hade en jävla pisskväll i torsdags när jag va ut, va ganska seg innan jag for till linda och de släppte lite där. Men sedan for vi ner till stan och de sög ju . Va hem till bäckström och där va de så jävla dött. Jag va trött efter fjällresan och inte alls pigg på att gå ut det är+MASSA sprit = Jättefull och arg Malin .. Fick världens jävla snetenning och vet inte rikigt hur de gick till eller vad jag sa. Vill inte veta heller!! Jag förstår inte att jag aldrig lär mig, varje gång jag dricker någon form av "sprit" te x vodka, martini osv. så slutar de inte alls nå bra. De får duga med cider och öl i fortsättningen, även om det är lite enformigt och tråkigt så slutar de bra dom gångerna iallafall och jag dricker med måtta.

Igår va jag bara hemma och slöade. Älsk och jag log på soffan och va bakfulla. Åt lite cheeze ballz osv. Han kollade på star wars och jag somnade :P Som vanligt ! haha

Känner mig ändå tröttare idag än vad jag va igår.. Idag känns det som om jag har riktig jävla bakismage och är inte nå pigg alls !

Väntar bara på att klockan ska gå nu så att jag får lägga mig i sängen och mysa med Ted. Kolla på någon film, och bara slappa :) Iofs så har jag precis klivit upp ur sängen . hahahhaha, men jag låg i min lilla gamla säng. Och den är inte nå skön !

På torsdag kommer mamma och Kjell hem, längtar jättemycket efter mammsen .:) Jag har inte berättat att jag och Ted ska flytta än eftersom hon är i usa. Men hon lär bli överlycklig, för då ska hon och kjell köpa ny Tv, haha.. Mamma har sagt de att hon ska vänta med att köpa tv till jag och ted flyttar så kan vi ta den . Hon lär skicka allt skit här hemma till oss :P


Oj, har skrivit ganska långt inlägg ändå :P Har suttit hela dagen och inte kommit på ett skit att skriva. men nu gick det som på räls !;P Även om jag har massa mer att berätta så måste jag väcka ted och skicka ner han i tvättstugan.. Har han stoppat in tvätten får han fan hänga den också ! :D


Ha en trevlig kväll !

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards