Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Malin Lundberg - 10 mars 2008 19:41

Har haft en riktigt bra helg ! I fredags så kollade jag på Alvin och gänget. haha, världens bästa film :) Myste på lite och somnade ganska tidigt .


I lördags så jobbade Ted till 15. Sedan så for vi upp till härnösand och umgicks med mina favoriter <3 Kollade på melodifestivalen och pratade. Va skit trött redan runt tio men vi satt uppe och pratade till runt 2 tiden . Vaknade på söndag morgon klockan 6.58 av att Jannice sätter Amanda på soffan med en vällingflaska. Sedan gick hon och la sig igen ! haha.. Men hon va ganska tyst så jag kunde sova en stund till.


Söndag: Jag och Ted vart sugen att åka till birsta så vi tjatade med Jannice och Mats. Eller Mats tjatade på Jannice :P Åkte och sa hej till pappa, åt middag på Donken.. For och bowlade lite :) Nora va så jäkla söt med dom där pyttesmå bowlingskorna.

Efter det så va jag stendöd. Somnade på vägen in och la mig och sov nästan på en gång !!


Idag så har jag varit i skolan hela jävla dagen . Har redovisning på projektarbetet på onsdag så vi har en hel del att göra.

Ska vara hemma hos sandra och förbereda de mesta imorgon . Får se om vi hinner bli klara till 21 tiden. Hoppas de iallafall !

Inatt åker mamma och Kjell :) Så nu blir vi ensamma hemma i 2½ vecka :D Ska bli härligt faktiskt . Men kanske lite tomt utan dom endå !


Jaja, nu ska jag tvätta ansiktet och sedan ska jag försöka sova ! Måste ju orka med dagen imorgon också !


Ha det bra

Kram Malin 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards