Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Malin Lundberg - 16 mars 2008 14:53

Ja, då va de söndag igen.. Dax att sammanfatta helgen som varit.

I fredags åkte jag och älsklingen till Alex och Lisa som va i Patriks lägenhet och inte gjorde speciellt mycket. Pojkarna spelade halo och jag somnade klockan 22. social som jag är ! haha, jag fattar inte varför jag alltid somnar när jag lägger mig på en soffa :P

Sov där och sedan vart de lördag ! Vi for och handlade lite grann så lillasyster ska överleva när jag är i fjällen. Sedan så for vi hem, och det såg ut som ett bombnedslag. Dampade lite på semlan som så småningom plockade undan.

Malin och Carro kom och hälsade på :) Spelade spel och hade trevligt . Såg på melodifestivalen of course  ;) Och spelade mera spel .. Ja, Charlotte vann. Gillade inte hennes låt så värst mycket, men endå så tror jag att hon är den som kan klara sig bra i eurovision .. "Dunka mig" Fridas låt va sämst. Eller den kan säkert vara bra den också, vid rätt tillfälle. melodifestivalen, INTE !

Nu sitter jag och äter lite godis, Älsklingen har precis åkt och jobbat :( Men Semlan kom hem från Elin precis i rätt stund, så jag har lite sällskap iallafall :) Har, tvättat, städat och strukit hela morgonen så nu är jag lite halft död.. Ska läsa lite bloggar och sedan ska jag väl fundera på nån mat :) Blir nog biff och gräddsås tror jag . Har varit sugen på de skitlänge men har inte orkat engagerat mig i nå mat dom senaste dagarna :P

Måste packa inför morgondagen också, när jag ska upp till Vemdalen :) Ska bli trevligt, men jobbigt att sova utan Ted .:(  Men de är ju bra att jag får sakna honom lite, då kommer jag vara jättekär när jag kommer hem.. Om jag kan bli mer kär än vad jag är nu :P


Ha en bra dag.

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards