Alla inlägg under maj 2008

Av Malin Lundberg - 31 maj 2008 09:22

TO MEJ !!


GRATTIS PÅ MIG SOM FYLLER 19 ÅR IDAG.

ikväll blir fest :D

Av Malin Lundberg - 30 maj 2008 17:35

Städar, tvättar och dricker martini med min bejb ;) laddar inför imorgon ! snar kommer älsk hem också !

Hejpåer.

Av Malin Lundberg - 30 maj 2008 08:20

Är ledig idag men ändå är jag uppe med tuppen ! Ted började sju i morse så jag vaknade när ´han gick till jobbet. Jag och Malin och johan ska in till stan sedan. Malin skulle kolla på nå underkläder också ska vi handla inför morgondagen :D för imorgon är de kalas !!!!!


jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och äta nå frulle !


Ha de bra

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 29 maj 2008 14:31

Nu har jag avslutat alla mina kurser och gjort färdigt allt som jag ska ha gjort :) jag är så jävla lättad nu .. Nu ska jag ägna all min tid och energi till att flylla år, festa, och ta studenten !!!!!!!!!! LIVET ÄR UNDERBART.

Av Malin Lundberg - 28 maj 2008 23:01

Hade mösspåtagning idag ! Så jäkla roligt med allt folk :)

Efter den så gick alla ut och söp, jag och Malin gick upp på skolan och hade lektion med christina och sedan for vi hem och bakade en massa inför min födelsedag:) nu har jag precis skrivit färdigt mitt PM inför muntliga nationella provet i svenska imorgon . Så jag hoppas verkligen att jag gjort rätt.

Nu ska jag tvätta ansiktet och tigga åt mig lite massage av älsk. har så jävla ont i ryggen :/

På lördag är de fest :D LÄNGTAAAR!!!!!!!!


kram malin

Av Malin Lundberg - 28 maj 2008 08:40

Jajemen ..:) Längtar som fan till studenten nu. men de är ju bara två veckor kvar :D Nu måste jag ta på mig lite kläder !1


Kram Malin

Av Malin Lundberg - 27 maj 2008 22:14

Har varit lite fram och tillbaka :) Men efter att ha ätit god mat och tagit en promenad med Malin och Annis så vart jag på bättre humör . Så jäkla skönt att vara ute i friska luften. När tar vi nästa promenad då ?;)

Nu har jag pluggat en massa och är nästan klar med allt . Skönt som fan. Ska göra klart de sista imorgon på skolan innan mösspåtagningen :D

Nu ska jag längta till lördag och min födelsedag ocskå ska jag umgås lite med Malin, Lisa och Alex som är och hälsar på !


Kram Malin

Av Malin Lundberg - 27 maj 2008 08:44

Sitter här och dricker en underbar smoothie :) Väntar på att mallaB ska komma och hämta mig!

idag har jag massor att göra, först är de prov och sedan är de resten :( Fast vi har lång dag idag. så då hinner jag med att göra lite på lektionerna. Sedan så ska jag hem och plugga med B. Vet inte om vi kanske skulle ta en promenad med Annis också, hoppas de iallafall. Jag behöver verkligen lite frisk luft !


Min syster har förhoppningsvis räddat mig från att de ut som tintin på studenten . Har fått silvershampoo av henne <3 thank you. Hoppas bara att håret blir bättre. jag vill inte se ut som om de brinner i skallen på mig..


Jaja, nu ska jag spela lite på king innan malin kommer!

HEJSVEJS .


sola lungt

Kram Malin



IMORGON ÄR DE MÖSSPÅTAGNING !!!!!!!!!

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards