Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Malin Lundberg - 24 maj 2008 15:13

Har varit ute på en långpromenad med latmasken . :) Jag förstår inte hur en hund kan vara så lat !! Iofs, är de skitvarmt i eljuspåret men endå :P


Igår va jag och mina älskade klasskamrater ute på alnö och spelade in en skiva :) Har gjort en låt till våra lärare, dom kommer nog bli jätteglada. De va skitroligt att få vara in i en riktig studio med massa grejor. Jag har aldrig varit de förut men de såg exakt ut som på tv :D

Nu väntar jag på att Malin ska ringa mig. Ska kanske bort och sola lite. Måste ju få färg på mig innan studenten :) Sedan så ska jag vänta på att älsklingen kommer hem så vi kan fara och storhandla. Finns inte ens toapapper hemma ! hah.

Imorgon ska jag plugga gärnet. Ska försöka få lite gjort idag också . Men på tisdag ska jag lämna in ALLA uppgifter ! Har inte så mycket kvar nu. Men självklart så har jag sparat de jobbigaste till sist :P

Sedan på måndag så ska vi upp till härnösand med fritidsinriktningen och dyka :) Roligt, roligt. Och sedan är de kalas ! Amanda fyller år på måndag så jag måste ju gratta henne !

På onsdag är de mösspåtagning !! JIPPIE. snart är de över, alla jävla skolarbeten ! GUD SÅ JÄVLA SKÖNT . Måste få ett jobb nu bara. Kan dom höra av sig nångång.

På fredag ska jag baka lite hade jag tänkt. Måste ju ha något att bjuda på när jag får främmande på lördag när jag fyller år :)

Efter att släkten varit här på lördag så kommer alla mina underbara vänner och grattar mig :)

(På Fredag är de sista skoldagen någonsin!) sedan är vi lediga i två veckor och sedan är de student .


Jaja, nu ska jag fortsätta med min överraskning till mina klasskamrater. Kan tyvär inte säga vad de är för en överraskning eftersom att många av dom läser min blogg :P


Ha en bra dag

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 24 maj 2008 11:17

Nu har vi äntligen fått internet :) Helt underbart, nu är jag levande igen !!

Nu på morgonkvisten så har jag storstädat hela lägenheten, vilket behövdes göras för längesedan . och nu sitter jag här och ska läsa lite bloggar som jag inte kunnat göra på evigheter !:P Jag uppdaterar lite senare när jag har mer tid till att skriva ;P


Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards