Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Malin Lundberg - 25 maj 2008 10:27

hon känner sig utstött för att jag aldrig skriver om henne i min blogg. Så jag få väl skriva lite då ..

Men grejen är den att om jag skulle skriva om alla människor jag känner som jag saknar så skulle ni inte kunna läsa om ngt annat..


Iallafall, Semlan är min lillasyster som inte kan leva utan mig. Hon saknar mig himla mycket nu när jag flyttat så hon kan inte beskriva. Nerå, eller jag hoppas att hon gör de.

För jag saknar henne iallafall, vi har ju ändå levt tillsammans i 17 år och dom senaste två åren när vi delat rum har vi kommit varandra så nära. Så de är klart att de känns jobbigt att vara ifrån dig. Men jag hoppas att du kommer och hälsar på ngt. Du kan ju cykla din latmask:P Också kommer jag bort till dig någonting, Idag kanske :D

Det som är jobbigast ju är att de är så långt till dig dom gånger jag blir ledsen . Du gör mig alltid glad och tröstar mig på ett sätt som ingen annan !! Älskar dig lillsyster. !See you soon.<3

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards