Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Malin Lundberg - 2 maj 2008 17:25

Har hur tråkigt som helst. Vill att mami ska komma hem med mina skor :D Också vill jag att hon ska laga lite mat åt mig :) Hungrig som en gris, som vanligt ! Hehe..

Har ont i ryggen också, har bott framför den här jävla datorn hela dagen !! Har spelat massa spel på king ;) Lisa har berättat att de finns gratis turneringar och då vinner man en massa juveler :D Så nu är jag mer besatt än någonsin !!



Av Malin Lundberg - 2 maj 2008 09:00

Älsklingen är och hämtar nyklarna till lägenheten nu :D Men nu måste vi bara vänta på att dom ska tapetsera osv.. Dom ska vara klar till torsdag iallafall. Tycker att dom har alldeles för mycket tid på sig :P Jag vill ju flytta in nu. Mina kartonger står här och väntar !!


Annars så är ingenting bra idag. PISSVÄDER !!!!! ´Jag som tänkte att jag skulle se om mina skavsår blivit bättre och ta mig en prommis ! Men vi får se om jag kanske gör de iallafall. men de är ju inte så roligt när jag inte har nå riktiga skor också har de regnat :@


jaja, nu är de dax för lite frulle!


Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards