Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Malin Lundberg - 12 maj 2008 11:44

Hej hej !! Nu är flytten klar, har redan fått ordning i lägenheten och nu bara gardiner hängas upp! Malin va och hjälpte mig hela lördagen så nu är det jättefint :) Fick en sängstomme av mamma också köpte hon nya madrasser . Kan inte minnas att jag någonsin sovit så bra :) Tack mamma!<3

Idag ska jag ut till birsta när jag slutat och hämta ut en ny telefon, min telefon fick ju ticks och de gick inte att laga! Så nu får jag en ;D

De enda som jag vill ha nu är internet, de är så jävla jobbigt att inte a´ha något internet. Jag sa först, men va fan ska vi ha internet för? vi klarar oss väl ändå . Men de gör jag inte ! Har massor med skolarbeten som måste göras och de är bara sånna när man ska söka fakta på datorn. Men älsklingen skulle in på telia idag och fixa de :)


Imorgon ska Malin komma hem till mig och då ska vi plugga gärnet. EXAKT en månad kvar till vi tar studenten nu. så de gäller att lägga på ett kol.

Jaja, nu måste jag fortsätta med pluggandet. Skriver när jag kan :)


Kram malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards