Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Malin Lundberg - 1 maj 2008 17:58

Dagens mående: Pigg och glad

Dagens frisyr: Uppsatt

Dagens klädsel: Mjukisbyxor, Linne

Dagens planer: Softa

Dagens materiella vill ha: En blender

Dagens längtan: Studenten

Dagens bästa: Att jag har städat :D

Dagens tråkigaste: Vädret

Dagens irritation: Mina skavsår

Dagens drog: Vatten

Dagens låt: Vem vet - Lisa Ekdahl

Dagens person: Tjejen som jobbar på VILA som fixade en känning till mig!!

Dagens film/tv: Horton

Av Malin Lundberg - 1 maj 2008 17:47

Hade en riktigt trevlig kväll igår. Va först hos Alex, grillade och myste på. Sedan for vi till Lisa. Hoppade studsmatta osv :) Ja, hade skitroligt iallafall ! De måste vi absolut göra om. Trivs så himla bra med dom männsikorna. Blir så avslappnad och det händer alltid något :)


Idag så har de varit full fart, klev upp och käkade frukost. Sedan tjatade jag på Ted att han skulle kliva upp:) Tog 1,5 timme ungefär. Sedan for vi hem till hans föräldrar och sedan ner på deras torp och lyfte på skotern på släpvagn och körde hem den.

Efter de for vi till Ica och hämtade massa kartonger. Ted for och jobba, och jag har packat alla mina grejor :)eller nästan alla. Ted måste ta med sig lite fler kartonger när han slutar :P Hehe, sedan så har jag städat en massa och gjort fin åt min söta syster som kommer få eget rum nu :)

Nu väntar jag på att mamsi ska vakna så kanske vi ska möblera om lite. Får se om hon orkar :)

Ikväll hade jag bara tänkt ta de lungt. Kolla på ngn film med älsk osv :)


Nu är de en jävla massa födelsedagar framöver :) Ska upp till Älskade syster i härnösand som ska ha kalas på lördag ! Hon fyller 24 den gamla tanten :P Jag har ju ett tag kvar tills dess jag, måste fylla 19 först ! hahah ..


Nu har jag äntligen hittat en studentklänning. Eller jag har berättat att jag hittat den, men den va ju i fel färg. Men nu har personalen på den affären ringt och sökt efter en vit och de fanns 1 i luleå :) Så dom har hängt undan den åt mig. Kjell ska upp dit och jobba nästa vecka så då ska han hämta den ! Nu är det bara skor jag behöver . men de har jag också hittat. jag och mami ska köpa dom någon dag framöver:) Måste ha nya underkläder också, kanske inte är så snyggt att komma med en vit tubklänning och svart bh ? haha! Sedan så är de solning som gäller. Kan ju inte se ut som ett lik :P GUUUUD vad jag längtar!!!

STUDENT 2008.


Nu ska jag hälla ut skurvattnet och sedan ska jag beundra min fina städning ;)

 Ha en trevlig kväll

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards