Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Malin Lundberg - 7 maj 2008 17:45

Jag skriver allt för sällan numera ! Har inte haft så mkt tid åt de.. Så nu har de hänt en massa sedan sist :) Ska försöka göra en kort sammanfattning.

I lördags kom Jannice och Mats ner till sundsvall, dumpade barna hos mami och hämtade mig. For upp till härnösand och dansade lite dansmatta och sedan gjorde vi oss i ordning :)

Åt ute för första gången i år, och de va verkligen skitmysigt. Grillade och drack gott ! Efter de så började de bli lite småkallt så vi gick in och lyssnade på musik och läste i jannices bok (onödigt fakta om sex) som hon hade fått av per och marie :) Hade verkligen en jätterevlig kväll och hoppas att vi gör om de någonting framöver !!<3

På söndagen va jag bakis och glá :P For och visade Semlan min och teds lägenhet :) Sedan så va de bakismat som gällde :P

I måndags kom målarna :D Nu håller dom på förfullt med att göra fint åt oss. Ska dit sedan och kolla hur de går :) Dom har förhoppningsvis åkt därifrån då :P imorgon ska de vara färdigtapetserat och på fredag flyttar vi in :) Så nu har jag massor att göra imorgon och i helgen :D Malin ska komma och hjälpa mig på lördag att få i ordning ! Längtar som fan nu .. De är så jäkla nära !!!


Idag har jag varit i skolan och haft trevligt med flickorna :D Har dansat gärnet och bara mått bra !!

Ne, nu ska jag spela lite på king, och sedan kommer älsklingen och hämtar mig så vi kan åka till lägenheten :D


Ha en bra dag !

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards