Alla inlägg den 9 maj 2008

Av Malin Lundberg - 9 maj 2008 08:08

Idag flyttar jag och älsklingen. Känns som om de har tagit år och dagar fram till idag. Ska bli så himla roligt. Men målarna är inte riktigt klara. dom ska hänga upp sista tapeterna idag. Men de går ganska fort :) Ska dit och städa när dom är klar. Jag och Malin påbörjade städningen där igår kväll. Torkade ur kylskåpet och skurade hela toaletten . Slet som några djur så nu har jag skit ont i kroppen och jag slår vad om att malin har mer ont än mig. Hon hade ont i ryggen innan vi började igår :/ Jag hoppas att hon överlever. Jätteskönt att någon vill hjälpa till med sånt där skitgöra. Så tråkigt att hålla på själv. Väggarna på toaletten va de äckligaste av allt. Kaklet va gult när vi började men nu är de vitt !! Smutsen rann som värsta vattenfallet :P

haha!!

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Har en lång dag framför mig, men rolig :D

Packade mina kläder igår. En jättestor resväska och en lite mindre med skor. Men jag höll på att skratta ihjäl mig i morse när jag insåg att dom där väskorna har mamma och kjell när dom åker på semester. Så alltså i en väska som inte ens gör att deras garderob minskar lite rymmer HELA min garderob + lite av teds kläder.  HAHA, jag måste köpa kläder ?


Nu kommer jag inte kunna skriva på ett tag. Med tanke på att vi inte kommer att ha något internet på ett tag. Men de kommer :)

Håll ut ett tag till, kankse skriver något när jag är på skolan också !


Ha en Trevlig helg.

Kram malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards