Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Malin Lundberg - 20 mars 2008 14:22

Har nyss målat naglarna och väntar på att de ska torka så att jag kan hänga tvätt !:P Jag är så smart att jag målar naglarna först och sedan ska jag hänga tvätt. Förstår inte varför jag aldrig kan lära mig att göra saker taktiskt !:P


Ikväll blire party hos Linda !! Sedan vet jag inte vad det blir, kanske oscar. Dom andra ska dit men jag vet inte om jag känner för de.

De va inte så roligt där sist, lång kö, FÖR MYCKET folk, dålig musik.. Så jag får se vart jag slutar !:)

Nu ska jag köra lite med syrran !;P

Av Malin Lundberg - 20 mars 2008 09:19

Är extremt trött och sliten i kroppen just nu, efter en tuff med jätterolig fjällresa med skolan .

I söndags så kom Malin hem till mig och vi packade det sista inför fjällresan. Badade fötterna och laddade upp rejält med Alvin och gänget .(underbar film). På måndagen så va de uppstigning 4.45, duschade och fixade med maten osv. For till skolan runt 5.50 .. Och sedan bar det av till fjällen . Bussresan gick bra trots att jag va lite åkrädd :P Vi kom upp till vemdalen runt 10 tiden . Bodde in oss lite på rummen och sedan åkte vi hundspann . Gud, va myys de va. Bara sitta och glida . Fick lite ont i rumpan i guppen dock. Men inga större skador :P

Sedan så slöade vi och sedan käkade vi tacos. Måndagen va mest bara en slödag. men bra va de med tankte på skidturen vi skulle ut på tisdagen .

Jag och Malin fick en till rumskompis också . Bäckström kunde inte sova pga att alla va i deras rum så han tog med sig sin dator så vi kollade på lite film :)


Tisdag : Uppstigning 5.45 åt frukost, och packade inför fjällturen .

9.00 ställde vi upp för att åka iväg. Vi ledare va indelade i olika grupper med 4st elever i varje grupp . Min och malins grupp va den bästa tycker jag . vi hade asroligt hela tiden, trots lite motgångar, kyla och MASSOR med uppförsbackar . Amanda i våran grupp sjöng under den mesta tiden . Vilket fick oss att hålla humöret uppe en heldel :) Åkte ca. 1,5mil ! Kom tillbaka till vandrarhemmet runt 15 tror jag . Sedan så va de kareokie och hockey :)


Onsdag : Malin och jag va uppe först av alla och gick bort till skalet för att åka i backen . Synd att vi hade sån jävla träningsvärk sedan fjällturen så vi orkade bara åka mellan 9-13 .. Men roligt va de :) For hem runt 15. Trött som få, och ont i kroppen . Men de va det värt ! Längtar redan tillbaka. Fjällturen med längdskidor va roligast .


Ted ringde mig i tisdags och berättade att vi ska flytta :D JIPPIE ! först förstod jag inte så mycket. Men när malin sa att jag verkligen ska flytta så blev jag så jävla uppe i varv . Ska flytta till bommen :) En tvåa där, med bra hyra. Och det bästa av allt är att vi ska få alla rum tapetserade . Killen som bor där nu ska vara ute till 1:a maj, men sedan ska dom ju tapetsera om osv. Så det blir av i början av maj iallafall ! Längtar som en galning !!


jaja, nu ska jag ta och plocka undan lite. Måste röra på mig och se ifall träningsvärken försvinner :P Kom nästan inte upp ur sängen i morse ! hah.

Lägger in nå bilder från fjällturen senare !


Ha en bra dag

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards