Alla inlägg den 1 mars 2008

--

Av Malin Lundberg - 1 mars 2008 17:40

Saknar mitt hår !!! Som den värdelösa frisören klippt av 2,5 dm av :'( Även om det va jätteslitet så var det mycket finare då !!

Av Malin Lundberg - 1 mars 2008 16:08

Har precis städat färdigt på vårat rum, och jag kan lova alla människor som känner mig att om ni hade sett hur dammigt och stökigt de va här hade ni aldrig trott att det va mitt rum :P Hehe, uscha . men nu är det rent och frächt ! Har bytt sängkläder också, så nu kommer jag att sova riktigt skönt inatt :)


Igår så gjorde jag inte speciellt mycket, åt jättegod mat och hade trevligt med mor, kjell och ted :) Sedan skulle jag och ted se på filmen som vi hyrde, men jag somnade innan ted hann slå igång den, hahaha !:P Typiskt mig:P Funderar på om det kanske blir bowling ikväll. Tänkte att vi skulle höra med Alex och hans fru om dom vill hänga med, annars tjatar vi kanske med mamma och kjell som också är roliga att umgås med <3

Vi får se..

Väntar på att få nå mat idag, kjell som fixar mat så det är säkert nå gott :)


På måndag blir det en heldag i staden, för ska jag ha körlektion 7.45, sedan tänkte jag plugga lite teori. Sedan så ska jag vandra runt och söka lite jobb hade jag tänkt. Måste kopiera upp nå kopior av mitt CV och personliga brev bara :)


Jaja, nu ska jag göra mamma sällskap som städar resten av lägenheten :P!


Ha en kanon helg

Kram Malin 

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards