Direktlänk till inlägg 26 april 2008

Jävla skit!

Av Malin Lundberg - 26 april 2008 19:01

Va hos Jannice igår, hade jättetrevligt: ) Åt asgod tacogratäng och kollade på talang .

Imorse gjorde jannice smoothies till oss (frukost), den innehöll vaniljyog,(vet inte hur de stavas:P), banan, hallon och apelsinjuice ! Den va hur jävla god som helst, så nu vill jag ha en blender  så jag också kan göra goda smoothies ;P Har varit i birsta idag och shoppat en massa :) Trevligt värre !! Sedan for vi hem till mammsen och åt köttfärslimpa :D Skulle åka med jannice och barna hem men vi kom bara till kvissle så ringde ted och sa att hans morfar dött :( Så de va bara att vända för min del.

Så nu har jag jättedåligt samvete för att jag inte åkte med Jannice hem ! Känner mig alldeles grinfärdig. Men jag vet hur besviken jag hade blivit på ted om han inte stannat hemma om samma sak hänt mig . Men endå, AAAAAAAAAAAA.. jag hatar att ha dåligt samvete, och jag får det för allt ! Jag fattar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja, nu ska jag kolla på Eva&Adam .. Vänta på att körslaget börjar osv !

Hej på en stund.

Kram Malin

 
 
Madeleine

Madeleine

26 april 2008 19:13

Jag tycker inte du borde ha dåligt samvete, inte ditt fel om någon dör ju.

http://maddep.bloggagratis.se

 
Jannice

Jannice

27 april 2008 08:03

Du behöver inte ha dåligt samvete gumman! Det gick bra ändå men det är klart jag saknade dig när jag satt i bilen på vägen hem. Dansmattan var skitkul så du måste komma upp snart och prova! =) puss puss

http://jannice.boggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 23:05

Okej, jag orkade inte sova på saken. Så nu får ni kika in på www.Lundbergm.blogg.se om ni vill fortsätta läsa om mitt helt ointressanta men vardagliga liv:) Ses på blogg.se!!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 22:13

Ja, som vanligt har jag blivit less på min blogg och överväger att skaffa en ny! Men jag måste fundera lite till.. Under tiden med den här bloggen har det ju hänt så mycket roligt, :) Jaja, ska sova på saken!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 17:53

Idag har jag hunnit med att tvättat, renast skåpen, rensat förrådet, varit hem och plundrat mammas kylskåp(hon som bad mig göra de eftersom dom grisarna åkt till bulgarien) också har jag duschat. Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Längtar ...

Av Malin Lundberg - 15 juni 2008 19:29

HUR BORTSKÄMD ÄR DU? [ ] egen boxer [ ] egen dvd [x] egen video [x] egen dator(teds) [x] bredband [x] mobil [x] mp3 på mobilen [ ] ipod [x] eget rum summa: 6 [x] säng större än vanligt [ ] studsmatta [ ] pool [ ] basketkorg [ ] hockeyspel [ ] cykel [...

Av Malin Lundberg - 14 juni 2008 17:48

Håller på att inviga mina nya martini glas :D Eller ett av dom, Malin kommer snart hit och tar beslag på det andra :P Martinin börjar ta nu, känner mig på super bra humör trots att det är dåligt väder :) Blir nog lite brännboll ikväll, om vi blir til...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards