Alla inlägg den 11 april 2008

Av Malin Lundberg - 11 april 2008 17:11

Är jag inte de så måste den andra människan sagit rekord i trötthet för tillfället. Har precis vaknat efter en JÄTTTTTELÅÅÅÅÅNG tupplur som jag inte ens har en aning om när den började :P Vet iallafall att jag somnade på en gång jag kom hem!

Sedan jag la mig har telefonen gått på högvarv och alla möjliga telefonförsäljare har ringt och väckt mig så jag har lust att skjuta dom. Men dom måste ju ha något att göra dom också!

Väntar nu på att maten ska bli klar, synd bara att mamma och kjell inte ens börjat med den än :( Jag överlever nog.. Men jag vill att älsklingen ska komma hem och mysa med mig, känner mig så trött och myssugen för tillfället. och naturligtvis så jobbar han HEELA kvällen :(

Nu ska jag kolla läget i köket och sätta lite fart .


Ha en trevlig fredagkväll

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 11 april 2008 08:02

Trött, less och irriterad på den här jävla snön!!

Som tur är så är det fredag och jag har bara 1 lektion idag:D Ska göra ett prov på judendommen i religionskunskap . Ja, vi får se hur de går.

Igår va jag in på elgiganten och lämnade in min stackars telefon som fått tics:( BOOOORING!! Så nu har jag ingen bra musik att lyssna på, eftersom låne telefonen är värdelös. Men de finns ju radio iallafall. Så nu blir radio guld på högsta volym på bussen ;)

De enda positiva med den där jävla låne telefonen är att det finns snake på den :D De va ju hundra år sedan man spelade snake, när jag va 13 rättare sagt när jag hade en 3310 :P

Nu ska jag springa till bussen ja!


Ha en bra dag.

Kram Malin


Så här lite snö va de när jag vaknade igår morse:@

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards