Alla inlägg den 9 april 2008

Av Malin Lundberg - 9 april 2008 18:49

Snö nu igen, vad håller du på med jävla rövhål som sitter där uppe i himmelriket och är nöjd för att vi andra får lida.. Jävla skit, nu hatar jag verkligen snö.. Förut har jag tyckt att det varit mysigt osv, fram till jul kan de få vara vitt och mysigt. Men nu är det bara jobbigt och jävligt störande. Jag har börjat tappat allt hopp om en varm och skön sommar för en gångsskull. Iofs är det bara april, men endå ..


Är inte nå pigg alls idag, först och främst är jag pissless på den här förbannade snön. Och sedan så har jag huvudvärk + att min mage spökar.. Hoppas att jag inte åker på nån jävla magsjuka nu bara. De skulle ju vara pricken över i:et ..

Ne, krypa ner i sängen och läsa lite kanske är passande vid ett sånt här tillfälle. Även om jag hatar att läsa så kan de vara lite skönt sånna här gånger. Ted är i garaget i birsta med Kjell idag igen :( Jag tycker att han kan vara hemma och tycka synd om mig istället :P

De enda som är positivt idag är att det för en gångsskull är nå bra  på TV. Rent hus :D Älskar det pogramet. Men jag blir också jävligt äcklad av hur folk lever. jag fattar inte, pedant som jag är så skulle jag aldrig någonsin kunna sätta mig i den situationen. Jag blir galen om det ligger en tröja på golvet. Jag vet att de låter stört :P Är ganska less på att städa och plocka hela tiden.. Men jag kan inte låta bli. Flera gånger har jag gråtit för att jag inte orkar städa och plocka . Jag vill också kunna ha en tröja hängandes på stolen som normalt folk utan att få ont i magen och ångest för att jag inte plockar undan den ! Jag måste skärpa mig vad det gäller den saken, men det är svårt .. De är nästan som ett beroende, samma som att jag bäddar om syrrans säng varje gång jag kommer hem från skolan för att den ser lite klnölig ut i fotändan !


Jaja, nu ska jag lägga mig och läsa lite. Skulle egentligen velat haft en bra bok att läsa som jag blir intresserad av. Någon liknade "pojken som kallades det" . Har läst alla dom böckerna och det är de bästa böcker jag läst. Dom enda böckerna jag någonsin klarat av att läsa ut också för den delen :P Nu läser jag en bok som jag fått från skolan .. Ska läsa minst 2 böcker och skriva recention på dom . den jag läser nu heter träna mentalt och förbättra ditt liv eller nåt . Ganska intressant bok iofs, men inte någon som jag orkar sitta och läsa länge. Den blir lite enformig efter ett tag.


Ha en trevlig kväll

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards