Alla inlägg den 1 april 2008

Av Malin Lundberg - 1 april 2008 07:47

idag igen ! Iofs har jag en lektion nu på morgonen.. Men jag fattar inte att jag kan vara så dum att jag inte tar bussen 7.45 som alla normala människor istället för att åka med mamma 7.00 ! Jaja, nu är jag på skolan i vilket fall. Håller på att somna dock :S Haha, hann inte mer än att sätta mig i bilen så höll jag på att somna. Mina ögonlock vill bara lägga sig! Jobbigt, men jag hoppas att jag blir piggare om ett tag.Tänkte väl ta och fika något när kiosken öppnar. En macka och en pucko kanske ? Standard :P


Igår så valde vi tapeter till lägenheten :D Åå, jag tror inte att jag har fattat riktigt ändå att jag ska flytta . I lördags när jag packade ihop mina grejor hos pappa så började jag förstå de lite smått. De va skitjobbigt att plocka ner mina grejor från väggarna och packa ihop . de kom nån liten tår. Mitt rum hos pappa betyder så himla mycket för mig. Det har alltid varit min "fristad", de stället där jag alltid kännt mig trygg och mått bra. Så jag lämnade mycket grejor :P Hehe. .

Idag ska jag inte göra mycket alls, försöka ta mig igenom skoldagen. Och sedan måste jag verkligen plugga när jag kommer hem . Har massor att göra :S

Jaja, nu ska jag se om kiosken har öppnat så jag får i mig nå socker och vaknar till liv !


Ha det bra

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards