Alla inlägg den 13 april 2008

Av Malin Lundberg - 13 april 2008 16:40

Att de aldrig slutar :( jag fattar inte!!! alla är less på snö nu, lägg av..


Älsklingen kom hem runt 11 idag, väckte mig och sedan myste vi massa :) När han for och jobbade så tog jag och städade lite på rummet. Har dammtorkat nu och bäddat rent.

Skulle behöva städa garderoben också . Men de spelar inte sån stor roll om jag gör de, de ser ut som ett bombnedslag när ted kommer hem igen iallafall :P

Ska ta mig ett fotbad nu :)

 Ha en bra dag

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 13 april 2008 01:52

Ja man brukar ju säga det; ett gott skratt förlänger livet..

Malinoch hennes syster hämtade upp mig vid 18 tiden idag, for till Carro som bjöd oss på jättegod jordgubbstårta :D MUMS! spelade en massa spel och åt gott. Det var längesedan jag hade så här jäkla roligt, jag har jätteont i halsen och magen efter allt skrattande. Jag sitter fortfarande och fnissar för mig själv. Men ni förstår ju själv hur de slutar när 4 övertrötta tjejer ska försöka spela ett frågespel med frågor från 1800 talet. hahaha, + att carro satt på ett band som hon spelat in när hon var liten. hon sjöng lejonkungen låten.. HAHAHAHHAHAH.. Ne, tack för en underbar kväll tjejer! De här måste vi göra om .. Jag behövde verkligen en sån här kväll, speciellt ikväll när jag ska sova ensam för ted är på personalfest och sover på södra berget:(

Funderar på om jag ska slå igång en film nu och försöka sova lite. Är jättetrött, men de är så jäkla tomt när varken ted eller semlan är hemma så jag vet inte vart jag ska ta vägen. De enda som hörs är tangenterna som jag sitter och missar hela tiden så jag måste sudda :P


Imorgon kommer älsko förhoppningsvis hem rätt så tidigt och myser med mig innan han ska åka och jobba. Sedan så ska jag nog ta mig ett fotbad och måla naglarna.. De va så längesedan jag gjorde de, förut så badade jag jämt fötterna och naglarna var alltid målade. Men nu har jag bara tappat orken till allt sånt. Men jag måste börja ta han om mig själv igen nu :) Ska spara ut mina naglar också.. saknar mina långa naglar som fan :( 

Har hittat en klänning som jag vill ha till studenten nu .. Kommer bara inte ihåg vad hemsidan heter :S Den va skit fin. kostade ca 1000:- dock :/ men jag kanske kan smöra lite med mammsen och önska mig i födelsedagspresent:D Vi får väl se, den va helt underbar iallafall!!


Ne, nu måste jag hoppa i säng ! Tiden rinner iväg, jag kan lova er att jag kan inte minnas att jag varit vaken så här länge (nykter) de senaste 3 månaderna :P Så jag är lite stolt över mig själv att jag fortfarande är vaken .

Amen va fan, gud vad jag skriver. har ingen som helst aning om vad jag skrivit nu heller. även om jag är nykter så är jag för trött för att komma ihåg :P Datorskärmen flyter omking och alla bokstäver är huller om buller.

Ne, nu får de va nog.


God natt!

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards