Alla inlägg den 18 april 2008

Av Malin Lundberg - 18 april 2008 20:06

Redan !! Vet inte om jag ska slå på TVn och kolla om det är något roligt eller om jag bara ska sitta framför datorn och spela cookie rookie på king ? Hehe. Ted slutar snart så då ska jag väl umgås lite med honom :)


Har umgåts lite med Malin nu på eftermiddagen . Åt lite mat och snackade skit :) Mys mys ..

Imorgon ska jag in till stan och gratta Johanna :) Har dock inte nå pengar så någon krog blir de inte. Men huvudsaken är väl att man kommer och säger grattis tycker jag . Visar att man faktiskt bryr sig :)


Ne, nu ska jag sno lite popcorn från de lilla popcornmonstret(min syster) som ligger i sängen och säger att hon ska plugga. men egentligen så ligger hon bara och camar med massa emokillar !


Ha en trevlig fredagkväll.

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 18 april 2008 14:56

Eftersom solen är här och jag inte längre är deppig så tänkte jag att jag skulle byta ut mitt gråa tråkiga utseende på bloggen till något lite roligare. Eftersom att rosa är en sån härlig bild så fick de bli de tills att jag har tid att fixa den :P haha,!  

Av Malin Lundberg - 18 april 2008 13:41

Så jäkla härligt att solen äntligen börjar värma :D

Av Malin Lundberg - 18 april 2008 13:30

Igår va Olle Waller på skolan :D Snacka om status !! Pratade lite sex och samlevnad.. Och sedan va de massa sex frågor. Så jäkla roligt. Och naturligt vis så vart jag och mina kära vänninor tvungen att knäppa kort med honom ;D Synd bara att jag ser helt uppstoppad ut! haha, men men .. de är sånt man får ta.

Efter de så for jag och Malin till kära njurunda, köpte glass och satt i solen och softade ! Så jäkla härligt när man känner hur solen bränner mot ansiktet :)

Idag så har jag bara haft 1 lektion, känns meningslöst att åka ända in till stan för att ha en lektion.. men jag, malin och Sandra tog en sväng på stan. köpte present till johanna som fyller år på söndag. grattis på henne. Åt även årets första mjukglass !! En bägare med tuttifrutti strössel och noisettesås. De är sommar de :D

Nu väntar jag på att tiden ska gå. Ska kanske umgås med Malin sedan. får se hur de blir !


Jaja, dax att rota vidare i bloggar.

Ha en bra dag

Kram Malin


Olle är min nya idol. är han inte het så säg ? haha

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards