Alla inlägg den 25 april 2008

Av Malin Lundberg - 25 april 2008 16:35

Hade bara 1 lektion idag, religion !! Pratade om kristendomen och såg på nån film som handlade om Jesus :P Jag hade ingen som helst aning om att Påven va kristen. Jag trodde att han va muslim . Men så fel jag hade då ! haha, är det bara jag som inte visste de eller ?

 Efter religionen så gick jag ner på stan med Sandra. Köpte ett duschdraperi på lagerhaus, två linnen på HM och ett par ballerinaskor på dinsko . Så nu är jag redo för sommaren ;P Finns inget bättre än när man kan börja ha ballerinaskor på sig. UTAN ATT FRYSA ! De är så underbart.

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska sluta så vi kan åka upp till härnösand och hälsa på systeryster. Saknar min mina älskade där uppe ! Ses så sällan nuför tiden :( Men snart ses vi :)

Imorgon blire birsta med Carro ! Ska shoppa lite grejor inför flytten, lakarn, tvättkorg, lite sånna roliga saker :P


Nu ska jag plocka undan lite !!

Ha en trevlig helg

Kram Malin


Jannice, Mats, Nora och Amanda !<3 Dom bästa männsiskorna .

Älskar er!

Av Malin Lundberg - 25 april 2008 16:32

Dagens mående: Lycklig !

Dagens frisyr: Utsläppt, lite rufsigt.

Dagens klädsel: Strumpbyxor, svart kjol, lila linne, kofta, ballerinaskor

Dagens planer: Åka till Härnösand.

Dagens materiella vill ha: En blender så jag kan göra härliga smoothies !

Dagens längtan: Flytta

Dagens bästa: Pengar !

Dagens tråkigaste: Rastlös

Dagens irritation: Att min lillasyster inte plockar undan efter sig på rummet!

Dagens drog: Ramlösa, snus

Dagens låt: Ingen sommar utan reggae.

Dagens person: Jannice<3

Dagens film/tv: -

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards