Alla inlägg den 3 april 2008

:D

Av Malin Lundberg - 3 april 2008 16:13

Ni kan aldrig gissa vad som hände mig igår. JAG PETADE IN EN PRISLAPP I ÖGAT på gina tricot.. De låter helt sjukt men jag skulle prova ett par solglasögon . Smärtan är obeskriv bar. Tog ca 30 minuter innan jag kunde öppna ögat ! Flera timmar innan jag kunde öppna det helt och i morse såg jag normalt igen . Hua, hua .. Men strax efter att de hänt så hämtade vi ut våra studentgrejor ! JIPPIE.. provade mössan säkert 20 gånger igår. Längtar som fan.. :D


Imorgon blire bite line, ska gratta Sandra som fyller 19 idag. GRATTIS PÅ HENNE . sedan så ska vi upp till henne och förfesta. :) Vet inte om jag ska med ut på krogen efter de. Har inte så mycket pengar så vi får se hur jag gör ..

Idag har vi varit på studiebesök på ST mediacenter :) De va jätteroligt, spännande att se hur allt va förr ..


Jaja, nu måste jag klä på mig. Ska på hockey idag . Får se om Timrå lyckas ta sig till en vinst på hemmaplan :)


Hare gött

Kram Malin

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards