Direktlänk till inlägg 15 april 2008

Solen is back !

Av Malin Lundberg - 15 april 2008 18:15

Idag har de varit riktigt härligt väder :) Men jag vågar inte lita på att de håller i sig, inte om jag tänker på hur vädret har varit fram till idag !

Sitter och kollar på TV, fullbokad kväll fram till 21 ikväll !:D Först alla bra pogram på MTV såsom Made, The X-effekt och next. Sedan är de grannfejden, vilken man måste se. Så många knäppa männsikor de finns, jag blir så fustrerad när jag kollar på de så jag vet inte vart jag ska ta vägen ..


Har suttit och letat efter en studentklänning idag. Har iofs hittat den där jättefina, men jag skulle vilja kila på lite fler innan jag bestämmer mig. Är de någon som vet av ngn bra sida så kan ni ju säga till :)

Känns som om det börjar brinna i knutarna nu, jag vill hitta en klänning så de är klart. Vill inte gå på stan och panik köpa någon på vero moda i sista sekunden !

Har 1 problem till också, min storasyster fyller år.. Och jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa. Jag skrev i ett tidigare inlägg att det är så lätt att köpa presenter till henne för hon har sån lång önskelista. men jag har inte sett någon i år, så nu vet jag inte vad jag ska köpa .

Någon som har något tips ? Hon fyller 24 btw. Eller så kan ju DU JANNICE, skicka mig en önskelista :P


Imorgon är det skola . Vi skulle på nån teater idag men jag hittade inte dit, hahaha.. också har jag inte pengar på telefonen så jag missade den !:P

Men Sandra sa att jag inte missade något så jag får väl lita på henne då. Även om jag brukar tycka att de som alla andra säger är skit är jättebra! haha, !:P

Snart ska min kära vän Hanna ha barn, hennes tid går ut på lördag men hon ser ut som om hon exploderar så den kommer nog ut vilken sekund som helst. Värsta myys med en liten bebis. Och jag lovar att Hanna och Fredrik kommer bli jättebra föräldrar om jag får vara barnvakt :D Hahahaha !!


Ne, nu ska jag fortsätta min TVkväll

Ha det bra

Kram Malin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 23:05

Okej, jag orkade inte sova på saken. Så nu får ni kika in på www.Lundbergm.blogg.se om ni vill fortsätta läsa om mitt helt ointressanta men vardagliga liv:) Ses på blogg.se!!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 22:13

Ja, som vanligt har jag blivit less på min blogg och överväger att skaffa en ny! Men jag måste fundera lite till.. Under tiden med den här bloggen har det ju hänt så mycket roligt, :) Jaja, ska sova på saken!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 17:53

Idag har jag hunnit med att tvättat, renast skåpen, rensat förrådet, varit hem och plundrat mammas kylskåp(hon som bad mig göra de eftersom dom grisarna åkt till bulgarien) också har jag duschat. Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Längtar ...

Av Malin Lundberg - 15 juni 2008 19:29

HUR BORTSKÄMD ÄR DU? [ ] egen boxer [ ] egen dvd [x] egen video [x] egen dator(teds) [x] bredband [x] mobil [x] mp3 på mobilen [ ] ipod [x] eget rum summa: 6 [x] säng större än vanligt [ ] studsmatta [ ] pool [ ] basketkorg [ ] hockeyspel [ ] cykel [...

Av Malin Lundberg - 14 juni 2008 17:48

Håller på att inviga mina nya martini glas :D Eller ett av dom, Malin kommer snart hit och tar beslag på det andra :P Martinin börjar ta nu, känner mig på super bra humör trots att det är dåligt väder :) Blir nog lite brännboll ikväll, om vi blir til...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards