Direktlänk till inlägg 14 april 2008

42 åringen har erkänt !

Av Malin Lundberg - 14 april 2008 17:02

Jag förstår inte hur man kan ta livet av ett sånt litet och oskyldigt barn. Eller ta någons liv överhuvudtaget. Jag kan bara inte förstå . Nu har 42 åringen erkänt att han mördat 10 åriga Engla . Och jag vill verkligen inte veta vad denna stackars flicka blivit utsatt för innan han tog hennes liv.

Jag tycker att det är fruktansvärt att människor som den här mannen, hur ska världen se ut om 10 år.. Hur kommer mina barn att få växa upp.

Jag vågar knappt gå ut genom dörren själv. Ne, jag vill verkligen inte veta. FY FAN !! Människor som gör så här förtjänar inte ens att dö, dom skulle få lida hela livet ut.. Plåga dom så hemskt att dom inte står ut !!

Jag kan inte sluta tänka på de nära och kära till Engla. Jag vill förstå men jag kan inte fatta hur det är att mista ett barn, för jag har aldrig varit med om det och vill aldrig vara med om det. Jag har inte några egna barn, och när sånna här saker händer så börjar jag fundera om jag faktiskt vill skaffa några. Visst vill jag ha barn någongång. Men jag blir rätt när sånna här saker händer !

Stackars flicka, och stackars familj. Mina tankar går till er.


Ja, förutom att ha diskuterat denna händelse idag så har jag varit i skolan och mest bara försöka ta mig genom hela skoldagen utan att få ett utbrott. Lyckades ganska bra med de också .. Jag och Malin va på "studiebesök" på Opalen idag, va på Eftis där, det är som en fritidsverksamhet för ungdommar med utvecklingsstörningar. Har träffat många roliga och intressanta människor idag :) Det känns som om det där är en miljö som jag skulle tänka mig kunna jobba i.  Att få träffa människor med alla slags olika behov och finnas till för dom ! :)

Nu så ska jag sätta mig ner och sammanfatta vårat studiebesök och skriva ihop de lite snyggt. Sedan så ska jag äta lite och vänta på att Älsk kommer hem<3


Ha en trevlig kväll!

Kram Malin



(F)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 23:05

Okej, jag orkade inte sova på saken. Så nu får ni kika in på www.Lundbergm.blogg.se om ni vill fortsätta läsa om mitt helt ointressanta men vardagliga liv:) Ses på blogg.se!!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 22:13

Ja, som vanligt har jag blivit less på min blogg och överväger att skaffa en ny! Men jag måste fundera lite till.. Under tiden med den här bloggen har det ju hänt så mycket roligt, :) Jaja, ska sova på saken!   Kram Malin ...

Av Malin Lundberg - 16 juni 2008 17:53

Idag har jag hunnit med att tvättat, renast skåpen, rensat förrådet, varit hem och plundrat mammas kylskåp(hon som bad mig göra de eftersom dom grisarna åkt till bulgarien) också har jag duschat. Nu sitter jag här och har ingenting att göra. Längtar ...

Av Malin Lundberg - 15 juni 2008 19:29

HUR BORTSKÄMD ÄR DU? [ ] egen boxer [ ] egen dvd [x] egen video [x] egen dator(teds) [x] bredband [x] mobil [x] mp3 på mobilen [ ] ipod [x] eget rum summa: 6 [x] säng större än vanligt [ ] studsmatta [ ] pool [ ] basketkorg [ ] hockeyspel [ ] cykel [...

Av Malin Lundberg - 14 juni 2008 17:48

Håller på att inviga mina nya martini glas :D Eller ett av dom, Malin kommer snart hit och tar beslag på det andra :P Martinin börjar ta nu, känner mig på super bra humör trots att det är dåligt väder :) Blir nog lite brännboll ikväll, om vi blir til...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards