Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Malin Lundberg - 29 februari 2008 22:07

Massa mys med älsklingen ikväll ! Har varit och hyrt film nu :) Ska bli så skönt att inte göra någonting bara ligga och mysa, själva för engångsskull. Delar ju rum med min lilla syster annars, inte för att hon är jobbig eller nåt. Hon är underbar ! Men ibland behöver man lite tid för sig själv !


Jag älskar Ted Broman !<3 Mest underbara människan .


Ha en trevlig fredagkväll

Kram Malin

Av Malin Lundberg - 29 februari 2008 17:33

Sitter här och gör mest ingenting, slöar. Är helt slut efter idag, känner mig helt efter i huvet. Har haft en kanon redovisning för 1:orna på skolan ! (Projektarbete). gick mycket bättre än väntat och jag är super stolt över mig själv och mina käraste vänninor som har gjort ett toppen jobb sedan igår ! Nu känns det som om det börjar närma sig iallafall :)


Har även shoppat lite idag :)

Köpte mig:

  • En plånbok
  • Svarta jeans
  • Strumpbyxor
  • Hudlotion, deo
  • Och någon läppglans som va skitfin :)

Ikväll händer det inte så mycket, älsklingen jobbar till 20.20 ikväll :( Och jag ska väl bara ligga framför TVn tror jag .

Får se om vi kanske ska upp till härnta imorgon och hälsa på min kära syster:) Hoppas det iallafall- Har egentligen inte ekonomi till det just nu, även om jag fick studiebidraget idag. Men jag måste ju ha pengar kvar till studentfesten också :)


Jaja, nu ska jag rota igenom kylskåpet och se om det finns något att äta !

 Ha det bra !

 Kram Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards