Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Malin Lundberg - 16 februari 2008 18:32

Nu har jag äntligen fått mat, som jag har längtat efter sedan 11 i morse :P Fick nå kött, potatisgratäng&sallad :) Mums, så nu är jag dömätt och funderar på om jag kanske ska ta mig en lååång och härlig dusch, iväntan på att älsklingen ska sluta jobba :)

Jaja, ska fundera vidare på de!!


Ha det bra!

Kram Malin



Förrästen, måste bara säga det att jag är helt kär i britney spears nya låtar.

Visst att hon har blivit helt knäpp i skallen, men hennes låtar är riktigt bra:)

Kan lova att dom spelades en hel del igår kväll :)

Av Malin Lundberg - 16 februari 2008 15:12

Underbara människor <3

Av Malin Lundberg - 16 februari 2008 14:37

Igår så började dagen lite jobbigt, kände mig stressad och tyckte att jag inte alls skulle hinna med mig. Tänkte skita i allt och stanna hemma istället. Men sedan så for jag till linda, gjorde oss i ordning och åt bajsgod mat. Sedan så tog vi bussen ner till Sandra, drack cider och väntade på att resten skulle komma :) Runt halv nio så kom annis, sandraT, ellen och johan . Sjung en massa singstar, dansade och hade skit roligt .. Det va extremt längesedan jag hade så jäkla trevligt. Tur att jag inte stannade hemma . Efter mycket sjungande, dansande och massa djupa konversationer så tog vi en taxi ner till stan !! Haha, åkte taxi från bowlinghallen ner till oscars . de tar typ 15 minuter att gå. Men lata som vi är så orkade vi ju inte de :P Väl nere i stan så var de aslång kö till oscar.  Men påhittiga som vi är så sjöng/dansade huvud, axlar knä och tå för att hålla oss varma ! Våra snygga peruker fick följa med ner på stan dom också !:D Ja, kvällen kunde inte har blivit bättre .. Helt otroligt bra !

Förhoppningsvis så kommer det flera sånna kvällar, men mina underbara vänner !!:)


Idag är jag bakis :/ Har inte ens en cola, men om min mamma är snäll och tänker på mig så köper hon nog med sig en när hon kommer hem :D

Älsklingen jobbar hela dagen idag, så jag har absolut ingenting att göra. Så jäkla tråkigt !:( Men, men .. har lite skolarbeten jag måste göra så jag kan nog få tiden att gå :)

Längtar tills att jag får pengar nu, har inte en enda krona :( Booooring!!! Hade jag haft pengar hade jag kunnat hitta på något idag också så att jag glömmer bort att jag faktiskt är bakfull och mår illa ! Men, men . Jaja, nu ska jag ladda upp lite snygga bilder från gårdagen på bilddagboken :D


Ha det bra!

Kram Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards