Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Malin Lundberg - 20 februari 2008 16:38

Gud vad jag längtar till sommaren nu ! Sola och bada, värme!! Slippa bry sig om jacka och tänka på att jag kommer frysa om jag glömmer vantarna hemma vilket jag alltid gör..

Så härligt med 8+ idag :D Massa snö har smält bort. Härligt härligt !


Sitter och kollar efter lägenheter, hittar inte så mkt :( Tråkigt, men men .. Det kommer väl  !:)

Ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag åka till älsklingen:) Ska sova där inatt, jobbigt eftersom jag helst duschar på mornarna. tycker inte om att duscha där, eftersom jag inte har alla mina grejor hos honom :P

Jaja, slut på massa tråksnack ! Måste göra något vettigt nu känner jag :)

Av Malin Lundberg - 20 februari 2008 15:03

Som om jag inte redan va trött och less då !

Projektarbetet går bajs.. Är så jävla arg, besviken irriterad ja, jag vet inte hur jag ska besriva känslan. Jag förstår inte hur vi kan ha varit så lata och bara skitit i allt. Nu är det 2 VECKOR kvar liksom, hur mycket som helst att göra. Mycket irritation i gruppen och det stör mig som fan. Jag vill inte lägga skulden på någon så, för jag har också varit hemskt lat.

Men va fan, lite bättre egagemang tycker jag att det borde finns.

Ja, nu jävlar måste jag sätta fart med det hära.

 Det är så att vi ska göra en insamling till barn i lettland. Ska åka runt i skolor och berätta i situationen där. Sedan samla in kläder osv..

Om du har något som du skulle vilja skänka så kan du ju säga till!

Ni kan nå oss på våran gemensama mail :

Projektlettland@live.se


nu ska jag sätta mig framför TVn och lugna ner mig !!:P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards