Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Malin Lundberg - 22 februari 2008 20:04

Nu ska jag snart åka till älsklingen och mysa :)

Får se om det kanske blir att vi ser på lejonkungen idag också :D

Haha, jag älskar timon's replik : Det där är igen kung, det där är ju en hårig maracas !! (vet inte hur det stavs :P) haha, så jävla bra ..


Ha en trevlig helg allihopa, de ska jag ha. Imorgon eller på söndag ska jag och älsklingen ev. kolla på en lägenhet:D!!

Av Malin Lundberg - 22 februari 2008 17:06

Idag när jag gick hem från bussen så knäppte jag denna underbara bild :)

Så underbart, ingen is på vattnet och himlen är underbart blå !!

Av Malin Lundberg - 22 februari 2008 16:55

Idag hade vi sovmorgon till 12 :D Härligt som fan, de behövdes kan jag lova.

Då vare isvaksbad på sporthallens utebad. Själv så badade jag inte, men jag nöjde mig bra med att kolla på dom andra:P Såg inte allt för härligt ut, men roligt ! haha...


Har varit på stan med Sandra och Johanna idag :) Beställde klipptid tills på tisdag också :) Äntligen ska jag göra något åt mitt hår, funderar på att kanske göra det mörkt igen också, men har inte bestämt mig än :) Beror på vilken frisyr jag skaffar.


Så underbart idag, solen skiner och om man sitter där det inte blåser så mycket så är det faktiskt varmt och skönt, asfalten har smällt fram och jag börjar att få den där riktiga vårkänslan i kroppen även om det är ett tag kvar tills sommarn :P

Längtar så otroligt mycket till den dagen när det är riktigt varmt, när stan kryllar av människor och man kan sitta i solen, i bara t-shirt och äta årets första mjukglass !! När sommarkänslan kommer i kroppen och man fylls med ny och underbar energi :D

Men jag får nog vänta ett tag till :P


Är partysugen som få :P Men snart fyller alla år och det blir massor med människor att fira. Först ut är matilda, sedan är det sandra och johanna, Hanna ska få en bäbis, .. ja, det är massor massor ! :) + Studentfesterna då :D Hehe, .

Nu ska jag kolla om maten börjar bli färdig:)

Sedan ska jag sitta och vänta på att älsklingen slutar, men det är ju inte förrän 20.20 :'(


Ha en supertrevlig helg !

Kram Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards