Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Malin Lundberg - 25 februari 2008 20:51

Idag har vi varit upp på sidsjön och byggtsnöskulpturer :) Gick inte så värst bra, men vi fick ju till någonting iallafall !:P Hahaha !.

Sedan så har jag inte gjort annat än att tyckt synd om mig själv för jag har så ont i ryggen :/ Hoppas att det blir bättre tills imorgon, nu orkar jag knappt röra mig :(

Ted har kollat massa grejs på banken nu :) Väntar på svar nu ifall han får ta ngt bolån eller inte, hoppas hoppas hoppas :D Isåfall ska vi köpa lägenheten vi va och kollade på igår. Det är min nya kärlek kan ja lova, så jävla fin lägenhet.. Skulle kunna döda för den :D!!

Men, men . Vi får se hur det går, men de ska inte vara några problem.


Imorgon ska jag klippa mig, ÄNTLIGEN ! har inte klippt mig sen 26 maj :/ Har inte vågat varit till en frisör sedan dess. Nån jävla elev från frisörlinjen som klippte mig ! Och jag har ALDRIG varit så missnöjd med något i hela mitt liv, och jag brukar tycka att de mesta är okej. Men då va mitt hår verkligen hemskt.. Också tänkte jag att jag skulle färga de, tillslut såg jag ut som tintin !:@ Men, men . Nu har mitt hår växt ut och jag måste försöka få de till något vettigt :)


Jaja, nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med älsk <3 Har mentalträning första lektionen imorgon, GUUUD så skönt, avslappning 20 minuter :D det är vad jag kallar riktig skola !!


Ha det bra, god natt

Kram Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards