Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Malin Lundberg - 4 juni 2008 18:27

Av Malin Lundberg - 4 juni 2008 18:20

Samma visa varje år ! Eftersom jag blir jätteblek under vintern och tycker att jag inte har råd att sola solarium så bränner jag mig lika mycket som idag varje gång jag vitsas ute i solen utan solkräm. De svider, bränner och sticks + att jag får sån jävla solfrossa. Och jag vet att en dusch hjälper inte utan gör bara saken värre. men naturligtvis så ställer jag mig i duschen iallafall.. HALLÅ, IQ??? WHERE ARE YOU . så jävla stupid jag är. Jaja, jag har gjort de värsta nu iallafall.så värre än så här kan de inte bli. Om jag inte gör saken värre imorgon. men jag hoppas att solskyddsfaktor 25 hjälper :P haha..

Nu ska jag lägga mig på soffan och tycka synd om mig själv tills tvätten ska hängas !


CIAO!

Kram Kräftan

Av Malin Lundberg - 4 juni 2008 15:14

Tjena, kräftan Lundberg här då !

Jag och MallaB tänkte att vi skulle ligga och steka hemma hos ted mami och papi som är bortresta. Så vi laddade med tonsfisksallad och cola sedan så skjutsade ted bort oss. Eftersom att dom har massa skog runt tomten tog vi av oss, för vi vill inte ha fula märken på studenten . Jomen de va ju bra för min del, EFTERSOM JAG ÄR KNALLRÖD NU. har inte solat någonting under hela vintern och våren. Så nu har jagh brännt mig rejält :/Har redan solfrossa, ska bort på ICA sedan och köpa kylbalsam och solkräm. (Smart som jag är så smörjde jag inte in mig innan jag började sola) Men, men.. Jag får väl lida ett tag. måste sola lite imorgon också. men med HÖGSTA solskyddsfaktorn, fan jag är som ett litet barn bränner mig så fort jag går ut.

Ja men iallafall. Nu har jag precis kommit hem. Tog en promenad hem, inte allt för lång bit att gå. Men de tar väl 30 min i min takt. Nu ska jag göra smoothie och kika i lite bloggar.

Ikväll har jag tvättstuga !!TRÅK . men de är tvätt i hela sovrummet för tillfället!


Ha en bra dag

Kram Kräftan

!?!

Av Malin Lundberg - 4 juni 2008 08:58

HUR KAN JAG VARA SÅ DUM, DUM, DUM !! jag behöver verkligen hjälp nu.. Orkar inte med att ha allting planerat in i minsta detalj och om något inte blir som jag tänkte brakar hela min värld samman. JAG ORKAR INTE !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards