Alla inlägg den 1 juni 2008

:)

Av Malin Lundberg - 1 juni 2008 21:59

Har precis tagit mig ett bad med mitt nya badsalt och body scrub som jag fick av annis och sandra :D Härligt som fan !!


Tänkte att jag måste visa de fina födelsedagskortet som matilda gjort till mig :D hahahhahhahahha, tack :)

Av Malin Lundberg - 1 juni 2008 19:07

Hade verkligen en toppenkväll igår. Helt underbart, bortsett från myggbetten som jag fick :P Ne, de va verkligen superkul´.. Började med att sjunga lite singstar och öppnade paket.Sedan så var vi ute och spelade kubb och fotboll. Massa underbara männsikor som gjorde min kväll så bra.

Även fast mitt lag inte vann på kubben så va vi bäst ?;D Jag, MallaB, Lisa och Matilda is the shit!!! De måste vi göra om. Också ska vi göra massa kladdkaka någon dag, lisa ?:P haha, som hon tjatade om att vi skulle göra hundra kladdkakor !:D


Idag klev jag upp runt halv tolv, vet inte när jag sov så länge sist. Sedan så gick jag och Malin upp till pizzerian och käkade frukost :P Träffade på Sandra och surrade lite med henne. Sedan så satt vi ute och solade och kikade in på nordljus och köpte ljuslyktor för presentkoretet jag fick av Teds mami. Tog även en sväng i eljuspåret . och nu tjockar vi chips och dipp :D

Ska ta mig ett bad sedan och pröva badsaltet och de som jag fick av sandra och Annis !:)


Jaja, nu ska jag joina Malin i soffan igen !

Ha de gött

Kram Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards