Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Malin Lundberg - 2 juni 2008 19:05

Idag har det varit full fart. For hem till mamma runt 9 imorse för att hämta hennes soffa som vi fått :) Sedan så for vi till blåberget och slängde våran gammsoffa. Efter de så åkte vi ut till birsta, va på elgiganten och skulle hämta ut en ny telefon till mig eftersom att min inte gick att laga. Men de fanns ingen sån telefon där. Så det fick bli en sony ericsson w380 men jag älskar den här telefonen ännu mer :D Den är helt underbar, inte rosa dock. men jag har köpt ett par rosa tofflor idag :P Hehe, efter att ha fått en underbart vacker lila telefon så for vi till IKEA och köpte en hundsäng, massa ljus, tavlor m.m Så nu börjar de se ut som ett hem här :) Börjar bli riktigt fint. Synd bara att de inte va så här fint i lördags när jag hade massa främmande, men dom får väl komma och hälsa på igen :P


Nu ska jag snart ta och diska efter middagen, har ätit makaroner och köttfärssås :D MUMS!!


Ha en trevlig kväll

Kram Malin




MY LOVELY HOMOFON !!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Vet bara vem du är

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards